Een super locatie! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu Een super locatie! - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

Een super locatie!

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

21 Juli 2011 | Costa Rica, Fortuna

Hola allemaal!


Na de gisteren uit Panema terug te zijn gekomen en een nacht in de middle of nowhere te hebben geslapen ben ik nu na een dag reizen weer aangekomen in la Fortuna. Het is hier toch een 25 graden en we zitten aan de rand van een vlkaan. Nu wil ik jullie nit jaloers maken, maar4 waaauw. Ik heb uitzicht op de vulkaan. Ik heb een eigen huisje, met 2 heeeeele grote 2 persoonsbedden, een flatscreeneen airco. >Nou echt op en top, alleen de hangmat op mijn veranda mist nog. Het internet en toetsenbord is hier heel sloom dus ik maak nogal wat typfouten. Maar om de cursor weer te verzetten vind de pc al een hele opgave. Maar vandaag!Vandaag heerlijk uitgeslapen tot half 8. Lekker bed dus dat wilde wel lukken. Ik hoorde allemaal kikkers en krekels en vogels en ik had een kamer in de rimboe moest eerst met zaklantaarn mijn huisje zoeken. simone, dit is niks voor jou, met alle spinnen en beestjes die tot leven komen ´snachts..haha Verder is het wel heel mooi. Vanmorgen na het ontbijt hebben we eerst een excursie gedaan. We zijn op een boot op de rivier gaan varen. Opzoek naar dieren. We zochten naar apen, vogels en kaaimannen en misschien een krokodil. We zagen denk ik een 20 brulapen en nog 2 luiaards, vogels en hoorden ara´s die we helaas niet hebben gezien. Na een mini krokodil, een kleine kaaiman en vleermuizn aan de boom kwamen we een krodil tegen. We schatten dat hij een 5 meter lang was. Hij was echt MEGA! met een hele grote bek! wanneer ik weer snel internet heb, zal ik foto´s plaatsen. Na de bootrit hebben we een heerlijke lunch gehad. Echt Costaricaans eten. mmmm bonen, rijst, palmharten, ananas, watermelon, gebakken banaan. erg lekker! Na de lunch begon onze lange tocht. althans hij leek heel lang te duren. Om 4 uur hebben we nog een stop gemaakt voor een kop koffie en daar zagen we hele grote leguanen (daar staat het cafe ook om bekend dus daarom gingen we daar ook wat drinken)

Nu dsus aangekomen in la Fortuna en morgen ga ik een wandeltocht maken door het regenwoud. Over van die hangbruggen. Ik heb er veel zin in! Over 2 dagn gaan we boombtopslingeren. Het is een top vakantie! Tot de volgende blog!

adios

  • 22 Juli 2011 - 11:02

    Géliene:

    Whiehoe, boomtopslingeren! Heb even een heerlijke flashback.... Ik hoop dat het net zo gaaf is als in Thailand!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 36619

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: