weer fris en fruitig - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Susan Leppink - WaarBenJij.nu weer fris en fruitig - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

weer fris en fruitig

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 Juli 2011 | Nicaragua, Granada

Hoi allemaal,

Even een heel kort berichtje, want het internetcafe is pas net geopend en we gaan alweer bijna op excursie.

Mijn blog stond even stil, want ik was even uit de running. Eergisteren zou ik een wandeltocht gaan maken/raften/naar de rodeo, nou het is een dagje in bed geworden. Ik heb namelijk de avond iets verkeerds gegeten waardoor ik nogal beroerd werd. Na een gehele dag te hebben geslapen en de wc als beste vriend te hebben ben ik weer helemaal opgeknapt. Gelukkig hadden we eergisteren een rustdag zonder verplichte reisuren/activiteiten.

Gisteren was het een leuke dag. We zijn namelijk nu in Nicaragua aangekomen. Dit is het ena armste land van latijns amerika. En dat is wel te merken. Gisteren bij aankomst ben ik in het parkje mijn brood op gaan eten. De ene kind na het andere kind komt bedelen om geld of een stukje brood. Na een paar kinderen kwam er zo{n zielig kindje dat ik een stukje brood heb afgestaan. Geen goede zet, want zijn grote broer kwam en die haalde het uit zijn mond en at het op. Je ziet de armoede dus wel hier.

Ohw, ik zie de tijd en moet snel gaan. vanmiddag ga ik verder met het verhaal want ik heb toch wel wat beleefd tijdens een regenbui, toen ik de markt in vluchtte om te schuilen. Tot het volgende verhaal!

Susan

  • 26 Juli 2011 - 15:57

    Kirsten:

    Hoi Susan,

    Leuk om al je verhalen te lezen! En nog gefeliciteerd met je nieuwe baan! Geniet nog van de rest van de vakantie,

    Groeten Kirsten

  • 26 Juli 2011 - 18:10

    Judith En Willem:

    Suus! Wat hoorden we nu via mijn vader en die het weer van jouw vader heeft? Je bent met je groep door een steiger gezakt? Gelukkig was er niets ernstigs met jou toch? Je hoort snel weer van ons. Wij zijn nu terug in Den Bosch, gestrand door het slechte weer en gaan morgen door naar Frankrijk.. hopen dat het daar wat beter is. Tot snel als we beiden weer terug zijn!

  • 26 Juli 2011 - 18:50

    Géliene:

    Oh Bah, de wc als beste vriend... gelukkig was het maar van korte duur! Ik kijk nu al uit naar de rest van je belevenissen. Hier in Nederland is het nat en niet erg warm, dus kom maar op met je tropische verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 36649

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: