heeel kort, maar heel goed nieuws - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu heeel kort, maar heel goed nieuws - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

heeel kort, maar heel goed nieuws

Door: susanL

Blijf op de hoogte en volg Susan

14 Juli 2011 | Costa Rica, San José

Dag allen,

Ik sta op het punt om te vertrekken, volgens mij staat iedereen al bij het busje, maar ik wil toch nog even mijn blije nieuws melden. Vannacht om 4 uur, bij jullie 12 uur smiddags. Kreeg ik een sms dat ik de baan heb gekregen in Eindhoven op vmbo als bloemdocent. Helemaal blij, want nu heb ik toch een baan per 1 augustus en kan ik rustig gevoel vakantie vieren.
Verder ging de reis prima. De warme kleren zitten in de tas nu want we gaan naar het hoogste punt van de reis. We gaan een vulkaan bezoeken waar het kennelijk koud is. Nou ik ga snel,

Groetjes uit Costa Rica!

  • 14 Juli 2011 - 14:54

    Géliene:

    Wat fantastisch! Nu kun je helemaal volop genieten van je reis. Van harte gefeliciteerd!!!!!

  • 14 Juli 2011 - 18:46

    Frans:

    Heeej, vakantieganger! Gefeliciteerd met je baan!! Zoals Geliene al zegt, nu begint het echte genieten :)

  • 16 Juli 2011 - 09:32

    Annis:

    hee susan, gefeliciteerd met je nieuwe baan! is t toevallig bij helicon? dan zijn we collega's op afstand!

    x Annis

  • 17 Juli 2011 - 12:20

    Simone En Stefan:

    he suus,

    wij zijn heeeel blij voor je dat je de baan hebt gekregen!!!!! jippie!!!!

    kan je nu heerlijk genieten van de vakantie! ik had ook een sms gestuurd, maar volgens mij is dat niet helemaal goed gegaan:)

    heel veel plezier en geniet van je verdiende reis! ik ga zo je andere reisverslag lezen. leuk leuk.

    tot snel,
    x simone en steef

  • 18 Juli 2011 - 20:16

    Hermi En Hendrik:

    Hoi Susan,
    een beetje laat, maar gefeliciteerd met je nieuwe baan en we wensen je nog een hele prettige reis. ook wij blijven jou reisverslagen volgen.

  • 19 Juli 2011 - 13:28

    Gerrit Holland:

    Hoi Susan, net was je Pa hier ff met zijn formule 1 scooter.
    Hij vertelde van het ongelukje en wees ons op dit weblog. Dus ook van ons gefeliciteerd en we zullen je capriolen een beetje volgen.
    Trouwens wat had je je laatste klusje in Den Bosch mooi aangepakt.

    Groeten,

    Gerrit en Ritha Holland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 36663

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: