zeg nooit iets tegen de buschauffeur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu zeg nooit iets tegen de buschauffeur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

zeg nooit iets tegen de buschauffeur

Door: susanL

Blijf op de hoogte en volg Susan

24 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Susan zei tegen de gids: wauw wat een mooie bonen in de boom...die verkoop ik in de winkel voor 1 euro per stuk...dus ik denk dat je niet meer als gids moet gaan werken maar als bonenverkoper. (we hebben namelijk 2 gidsen en 2 buschauffeurs 1 gids is Nederlands en is voor de coordinatie (en voor algemene informatie, ook over het land enzo )van de reis en 1 is Thai en spreekt dus de taal en weet veel achtergronden over het land/cultuur.

Maar goed ik zei dit dus tegen de Thaise gids..De ogen van de gids werden groot, want 1 euro voor zo'n boon...dus hij vertelde het tegen de de buschauffeur...nou weet ik niet hoe oud die man is..maar ik was nog bezig met een foto van de boom te maken en opeens klom de buschauffeur in de boom. Echt heel hoog ging hij..en wat ging hij doen: Bonen plukken voor Susan..dus pap, zelfs in Thailand heb ik ze al aan het werk voor mij om materiaal te verzamelen..het was wel lachen..nu liggen er 10 hele grote bonen in onze bus..en moeten we nog maar bedenken wat we er mee gaan doen...af en toe in een haarspeld bocht komt er weer een boon naar beneden zeilen en krijg ik weer een opmerking dat ik alles laat vallen..maar :) stiekem willen ze zelf een boon :)

Nou dit was het..ik ga lekker slapen!

groetjes Susan

ps ik heb geprobeerd om foto's te plaatsen, dit mislukt steeds...ik ga nu snel want wordt gek van de muggen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

op avontuur in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

even een berichtje

31 Juli 2010

STRAND!!

30 Juli 2010

Dag 14

28 Juli 2010

Dag 13, een drukke actieve dag

27 Juli 2010

Dag 12
Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 36683

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: