De reis in het vliegtuig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu De reis in het vliegtuig - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

De reis in het vliegtuig

Door: susanL

Blijf op de hoogte en volg Susan

17 Juli 2010 | Thailand, Bangkok

Hoi allemaal,

Bij mij is het nu half 4 terwijl het bij jullie 11 uur in de morgen is. Dus GOEDEMORGEN!

Ik heb er al een lange dag opzitten. Ik ben op vrijdag 16 juli vertrokken richting Bangkok. Hier kwam ik zaterdag 17 juli om half 8 smorgens aan.

Het was een aparte reis..Ik had alle tijd om met de mannen te praten die aan weerszijden van mij zaten. De ene was schrijver en heb ik van alles gevraagd hoe dat nou in zijn werk ging een boek schrijven. Toch best interessant, misschien moet ik ook eens een boek gaan schrijven. Hij ging naar Thailand omdat het leven hier goedkoop is en zodat hij met een beetje vertaal werk vanuit Nederland zijn geld verdiend en de rest van de tijd schrijft hij aan zijn boeken.

Aan de andere kant zat een man die er nogal voor een hillarisch einde zorgde waar ik mij geen raad mee wist. Hij kwam al heel vrolijk naast mij zitten en vroeg dingen: hoe kom ik op jou over? Hoe zie jij mij nu je me die 2 minuten kent? Wat voor werk zou ik doen denk je....nou kortom het was een man die een beetje gebrek had aan de Stoas kennis. Ik heb de eerste 6 uur met hem gepraat en nadat ik een uurtje sliep maakte hij me wakker om te vertellen dat hij het heel bijzonder vond en dat hij me nog eens wilde ontmoeten...nou dat ging susan tever. Tenslotte was hij 38, gescheiden, kind, werkeloos en was de weg kwijt met zichzelf. maar ik had hem zoveel inzichten gegeven. Nou ik kreeg het er spaans benauwd van en heb het maar afgeketst en ben met de schrijver aan de andere kant gaan praten.

Om half 8 zijn we geland in Bangkok. Mijn tas was gelukkig meegekomen vanuit Amsterdam en ik kon opzoek naar Ab, onze reisleider. Na een uur rijden door het drukke verkeer kwamen we bij het hotel. Mijn kamer staat een heerlijk groot 2 persoonsbed en ik kan er in dansen zo groot is het. Erg mooi en luxe. Na een half uur gingen we alweer weg. We gingen naar het hoogste gebouw in Bangkok. op de 77ste verdieping hebben we een lunch gehad en op de 83ste verdieping keek je over de hele stad uit.

Vanavond gaan we uit eten op een boot die door Bangkok vaart. Morgen heb ik een druk programma. We gaan naar de grote boeda van een 37??meter lang die voor een gebouw ligt en naar het grote paleis. Daarbij bezoeken we tempels en maken we een lange stadswandeling. Vandaag is het overigens 38 graden en bewolkt. Dus alle warmte blijft hangen.

Morgen en overmorgen avond wil ik in de stad eten. Er zijn vast wel mensen waar ik mee mee kan. Er zijn 3 gezinnen bij en 4 stelletjes. Deze stelletjes zijn tussen de 24 en 35 jaar gok ik zo en dat wordt vast en zeker gezellig. Ook de kinderen van de gezinnen zijn niet jong. Die zijn ook wel 17-20 jaar ofzo.

Nou dit was het vanuit Bangkok! Tot snel!
Susan

  • 17 Juli 2010 - 08:45

    Mam:

    Susan, ik geloof dat alles goed met je gaat, ben er blij mee, geniet maar van alles en doe zoveel mogelijk dingen die je wilt doen

  • 17 Juli 2010 - 13:56

    Tante Wil:

    Hallo Susan, Leuk te lezen wat jij al meemaakt op zo'n vlucht!
    In Engeland zouden ze zeggen: Never a dull moment! Geniet van al het moois wat je te zien krijgt en maak veel foto's.
    Liefs en groetjes van tante Wil

  • 18 Juli 2010 - 09:20

    Albertine:

    spannend!!!

    heel veel plezier en laat die rare kerel maar daar hahahaahahahaha groetjes Albertine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

op avontuur in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

even een berichtje

31 Juli 2010

STRAND!!

30 Juli 2010

Dag 14

28 Juli 2010

Dag 13, een drukke actieve dag

27 Juli 2010

Dag 12
Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 36688

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: