Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susan Leppink - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen

Door: susanL

Blijf op de hoogte en volg Susan

11 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Donderdag 8 juli heb ik mijn diploma uitgereikt gekregen op Stoas. Het was een leuke en bijzondere dag. Gisteren, zaterdag 10 juli heb ik met familie/vrienden/collega's nog een borrel gedronken op mijn diploma en dus ben ik nu klaar voor het volgende avontuur. Mijn reis :)
Dit jaar heb ik al veel tripjes gemaakt en nu in de zomer ga ik 3 weken rondreizen door Thailand.
Ik ga samen met 21 anderen de reis maken. Ik ken nog niemand en ben ook de enige die alleen mee gaat. Maar dat zal wel geen probleem worden :)

Inmiddels heb ik mijn laatste aankopen gedaan en denk ik alles te hebben. Ik krijg van iedereen tips en ga vast bepakt en bezakt richting Schiphol. Nu nog hopen op een plek in het vliegthuig met extra beenruimte. Hopelijk gaat dit lukken!

Ik ga zoveel mogelijk hier proberen te schrijven. Dit is voor mijzelf ook handig achteraf voor het fotoboek en voor jullie natuurlijk om mijn belevenissen bij te houden.

Een "kleine" greep uit mijn route:
Bangkok-Ayutthaya-Tak-Lampang-Chang mai- Chang rai- Sukhothai-Kanchanaburi- River Kwai-Hua Hin/Cha-am - Chumpon- Krabi-Phuket


Tot mails!!

Susan

  • 13 Juli 2010 - 07:32

    Kirsten:

    Hoi Susan,

    Alvast een hele fijne reis toegewenst! Uiteraard ga ik je trip volgen via deze site. Geniet ervan,

    Groeten Kirsten

  • 13 Juli 2010 - 10:06

    Rianne:

    Hey Suus,

    Heel veel plezier tijdens deze reis!! En ik ga het volgen via deze site! Have fun!!!

  • 13 Juli 2010 - 18:34

    Albertine:

    hoi hoi,

    nou ik ga je volgen hoor!!! gaaf man.. alvast heel veel plezier en een goeie reis alvast

    groetjes Albertine

  • 15 Juli 2010 - 19:07

    Tom:

    Hoi Suus,

    Snel nog even een berichtje voordat je weggaat morgen. :) Heel veel plezier daar en ik zal je volgen via deze site!

    Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

op avontuur in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

even een berichtje

31 Juli 2010

STRAND!!

30 Juli 2010

Dag 14

28 Juli 2010

Dag 13, een drukke actieve dag

27 Juli 2010

Dag 12
Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 36681

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: