laatste dag :( - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu laatste dag :( - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

laatste dag :(

Door: Susan

Blijf op de hoogte en volg Susan

01 Augustus 2011 | Costa Rica, San José

Dag allen,

Even een heel kort verslag. Ik moet namelijk opschieten, anders kan ik niet meer terug lopen naar het hotel. Want het strand wordt afgesloten ivm de schildpadden en ik moet via het strand terugwandelen.

Ik heb dus nu de 3 dagen verlenging op Turtugero. Het stukje land van de schildpadden. Gisteren kwamen we na een redelijk lange busreis en een uur in de boot, aan op het eiland. Na de lunch hebben we een wandeltocht gehad in het regenwoud. Mooi hoor!Bij terugkomst, was er opeens een mega Boa voor mijn lodge!! hij had net een leguaan verslonden..nouuu brrr ik heb er vannacht niet echt lekker van geslapen.

Vanmorgen om 5 uur ging de wekker want we gingen heel vroeg al een tocht maken over het water om dieren te spottten. Eind van de ochtend hebben we weer een tocht gemaakt, alleen dan over land. En vanmiddag hebben we weer een tocht gemaakt over water. We hebben heel veel gezien!! Veel apen, bijzondere vogels, ijsvogels, toekan´s, reigers vanalles. En dan nog de boa, en gisteren onderweg zagen we een gordeldier. En ik heb net weer de groene kikker gespot, welliswaar in slaapstand, maar ik ga straks weer opzoek naar hem als hij wakker is (nachtdier)

Ik moet nu snel gaan. Morgen vertrekken we weer naar San José en dan is het einde vakantie..helaas! donderdag morgen land ik weer in koude kikkerland! maar wel helemaal vol met herinneringen!! want wauw wat een top vakantie!

  • 02 Augustus 2011 - 14:35

    Géliene:

    Suus, wat heerlijk om te lezen dat ook deze vakantie weer super was! Een goede reis en we zien je hoop ik snel!

  • 02 Augustus 2011 - 15:25

    Betsiekoning:

    Welkom in het warme nederland,vandaag 25 gr. goede reis terug en tot in deepn ,bedankt voor je schitterende reisverslagen. betsie.

  • 02 Augustus 2011 - 20:25

    Mam:

    Susan, we zien je donderdag in Diepenheim, het is geloven wij, een geweldige reis geworden.
    Goede reis terug en dan gaan we lekker bijpraten !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 36626

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: