dag 17 en18 - Reisverslag uit Lund, Zweden van Susan Leppink - WaarBenJij.nu dag 17 en18 - Reisverslag uit Lund, Zweden van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

dag 17 en18

Blijf op de hoogte en volg Susan

12 Augustus 2015 | Zweden, Lund

Dag 17 en 18

Dag 17 vertrokken we rond 10 uur richting Frösö. Dit ligt bij Östersund, midden Zweden. Het was een lange reis. 5 uur rijden. Wat het vooral lang maakte is dat we geen wild hebben gezien. Alleen 3 kraanvogels. En voor de rest alleen maar bomen, bomen heel veel bomen.

We hadden hutjes van 18m2 gereserveerd alleen onze berekening is het 12m2. Ze meten met andere cm denken wij. ;-( Erwin en ik heb 's avonds in ons eigen hutje gelezen.

Dag 18

Een bewolkte dag. Na het ontbijt, buiten aan de picknicktafel (binnen was te krap) zijn Elly en Marieke boodschappen gaan doen. De rest zat lekker te lezen.

'S middags zijn alle Timmermannen gaan wandelen in een natuurgebied opzoek naar bevers. Ik heb lekker gelezen. Mijn boek was zeer spannend. Het was een frisse dag. Geen dag om buiten te zitten.

'S avonds hebben ik en Erwin gekookt en na weer te hebben gegeten en gelezen zijn we spelletjes gaan spelen. Heel knus in het mini hutje. Om 23:00uur zijn we de hutjes al een beetje gaan opruimen. Morgen weer om 8 uur de wekker. 10 uur vertrekken we weer. Nu komen we echt zuidelijker. 5 uur rijden naar Malung. Inmiddels staat de km teller precies op 4000 km. Wim en Marieke rijden alles en hun enkelspieren zijn dus nu super getraind.