even een berichtje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu even een berichtje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

even een berichtje

Door: susanL

Blijf op de hoogte en volg Susan

03 Augustus 2010 | Thailand, Phuket

Even een kort berichtje. Ik heb namelijk bij Bart en Geliene nog een stukje op de laptop gisteren getypt over de mangrove, dus dat ga ik hopleijk morgenvroeg even plaatsen.

Gisteren zijn we laat in de middag aangekomen op Phuket. Daarvoor hebben we nog een boottocht gemaakt naar het james bond eiland (niet op geweest, alleen vanaf het water foto's gemaakt) en we hebben een dorp bezocht op de zee. Dit is een moslim dorp. Hier hebben we gegeten (en ik heb kunnen spelen met het eten, want er zat een inktvisje in de soep...de beentjes waren heel flexibel ;) )
Maar na het eten en gekeken te hebben hoe de mensen daar leefden gingen we door naar Phuket.
Ab en Korn (de reisleiders) konden opeens een vlucht eerder krijgen richting Bangkok. Tussendoor zijn we gestopt en kwam er iemand van Buffelo (reisagentschap waar Fox mee samen werkt) in onze bus en die heeft ons bij alle hotels afgeleverd. het was wel een raar einde zo opeens waren de gidsen weg. Gisteravond hebben ik ook niet veel meer gedaan. Met z'n allen hebben we foto's gemaakt aan het strand en hebben lekker gegeten. Daarna vroeg naar bed, we hedden het gehad en waren moe. Overigens hadden we gisteren weer regen (net als elke andere dag) en hoopten op zon voor vandaag. Gelukkig kwam de zon. Vanmorgen was ik om 7 uur al wakker, en de lucht was helemaal blauw. Tegen 10en heb ik ontbeten en daarna richting het strand gegaan. even een bedje met parasol voor 2,50 gehuurd en heerlijk een paar uur gelegen. De zee heeft een erg sterke stroming. De golven zijn hoog en de kleur is heel mooi licht blauw. Ik heb een heerlijke ananas gekocht (gesneden en al voor 1,50) en na deze heerlijk op te hebben gegeten naar het zwembad bij het hotel gegaan. Leuk weetje is overigen ik en een groot deel van de groep zit in het hotel: the old phuket. Sommige anderen hebben meer betaald voor een upgrate en zitten in andere, luxere hotels. Maar onze kamers zijn ze aan het verbouwen en daarom hebben ze ons geplaatst in andere, luxe kamers. We hoeven niet bij te betalen..en jee, het is echt mooi! ik zou zo de hele dag op m'n kamer willen blijven. Vooral de douche met regendouche en een ligbad met uitkijk op het zwembad is mooi.

Vanmiddag kwam er nog een stortbui. Maar hier heb ik niks van mee gekregen. Want ik ging nog even naar de massage. Ik heb een lekkere rug en nek massage genomen van een uur, maar kreeg ook nog een hoofdmassage. Hierna heb ik nog even laten manicuren en daar deed ze ook een uur over..na 2 uur stond ik weer heerlijk ontspannen buiten..mmmh heerlijk, en dat voor 10 euro. Inclusief nagels lakken en wat te drinken. de thaise massage ging er wel wat hard aan toe en ik voel mijn nek nog wel. Maar 1 kant zat ook echt vast.
Vanavond lekker wezen eten, en nu weer vroeg het bed in. Want morgen gaan we (hopelijk ) naar de phi pi eilanden. dit schijnen eilanden te zijn die tot de mooiste van de wereld behoren. We gaan hier snorkelen, vissen voeren, zwemmen nou ja vanalles. het weer is alleen nog wel afwachten.... dus ga maar even duimen...hopleijk gaat het door want dit wil ik niet missen!

Donderdagavond om 19:30 vertrek ik hier uit het hotel. Voor nederlandsetijd is dat dus 12:30. Ik zal om 9:10 NL tijd weer landen op Schiphol...

Oh ja, mam, ik eet bij mijn zusje vrijdagavond. Dan weet je dat...en ilse...ik wil graag sla met aardappels eten..haha nee hoor grapje, maakt niet uit, maar nasi of cicken tonight maak je mij niet blij mee.

Tot snel weer allemaal!

Groetjes Susan

  • 03 Augustus 2010 - 16:54

    Mam:

    Ja nog steeds leuk dat je berichten achterlaat,wij staan op schiphol vrijdag, hopen dat er geen file is, geniet nog maar lekker van de zee, ben je altijd net als ik dol op. nog veel plezier !

  • 03 Augustus 2010 - 20:13

    Tante Wil:

    Fijn dat je lekker hebt genoten van je massage en manicure vandaag! Veel plezier met snorkelen op de Phi pi eilanden en een goede reis terug, groetjes en liefs van
    tante Wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

op avontuur in Thailand

Recente Reisverslagen:

03 Augustus 2010

even een berichtje

31 Juli 2010

STRAND!!

30 Juli 2010

Dag 14

28 Juli 2010

Dag 13, een drukke actieve dag

27 Juli 2010

Dag 12
Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 36625

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: