Lofoten :) - Reisverslag uit Sandsletta, Noorwegen van Susan Leppink - WaarBenJij.nu Lofoten :) - Reisverslag uit Sandsletta, Noorwegen van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

Lofoten :)

Blijf op de hoogte en volg Susan

31 Juli 2015 | Noorwegen, Sandsletta

Dag 7 Lofoten

Om half 8 stonden we de hutjes alweer te dweilen en zo konden we om 8 uur bepakt en bezakt weer starten aan de volgende kilometers.

Om 9 uur kwamen we bij de boot aan. Een groot schip waar, zover wij konden zien, twee verdiepingen laadruimte in aanwezig was. We zochten ons mooie plekken uit bij het raam. Wim kreeg nog een pilletje tegen zee ziekte en allemaal aten we biscuitjes en zo vertrokken we om 10 uur. Weinig zeevogels gezien :-( elly en Susan hebben yahtzee gespeeld en na 3,5 uur meerden we aan. Niemand werd misselijk en zo konden we weer verder per auto.

Een super mooi landschap. Gelukkig is het droog. Wel bewolkt maar droog. Mijn foto's zijn heel donker (van mijn telefoon) zo donker was het niet. Vandaag vooral heel lichtgroen water. Super mooi. En dan die rode huisjes erbij! Zeearend nog gezien. Bij een strandje gestopt en daar vond Susan Noordkrompen en Erwin vond een groene zee-egel. Alles is ingepakt in de auto ;-)
Om 18:10 uur kwamen we op de camping aan in Laufik. Uitzicht op zee en bergen. Elly geeft lekkere spaghetti gekookt want daar hadden we wel zin in!

Morgen hoeven we eens niet te reizen waarschijnlijk gaan we wel even rondrijden en opzoek naar strandjes. (En schelpen)

  • 01 Augustus 2015 - 19:42

    Wilma:

    Hallo Susan, jullie zijn gearriveerd op de Lofoten.Strandjes met schelpen waar ik nooit van heb gehoord en lichtgroen water en bijpassende kleur zee egels......daar moet ik ook eens heen

    Bedankt voor je prachtige kaart. Wat leuk toch om zoiets zelf te maken, wil graag dat je me dat eens leert.Hoeveel mensen komen jullie tegen op een vrije dag als morgen, vraag ik me af? Is de kwaliteit van de campings goed? Slapen jullie ook weleens in houten hutten,die associeer ik ook met Noorwegen. Ik denk dat de Lofoten veel van de uitgestrektheid en schoonheid van de Hebriden( voor de Schotse kust) heeft, daar zie je ongeveer 10 auto's per dag dwz op een drukke dag.
    Susan en alle Timmermanne, ik groet u hartelijk en wens jullie nog veel vakantie plezier. Groetjes van Wilma Kraak

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Susan

Na Azië een klein beetje te hebben gezien in Maleisië vertrek ik 16 juli naar Thailand. Ik heb er ontzettend veel zin in en ga vast veel zien en beleven!

Actief sinds 11 Juli 2010
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 36520

Voorgaande reizen:

25 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Noorwegen

13 Juli 2011 - 04 Augustus 2011

Costa Rica - Nicaragua - Panama!!! 2011

16 Juli 2010 - 05 Augustus 2010

op avontuur in Thailand

Landen bezocht: