muskusossen. safari. dag. 3 - Reisverslag uit Hol, Pakistan van Susan Leppink - WaarBenJij.nu muskusossen. safari. dag. 3 - Reisverslag uit Hol, Pakistan van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

muskusossen. safari. dag. 3

Blijf op de hoogte en volg Susan

27 Juli 2015 | Pakistan, Hol

Muskusossen safari

We zijn bekaf! Alles doet zeer! Van 11 tot 19:00uur wandelen. Hoog tempo want die Noren en Duitsers rennen de berg op. Alleen maar stenen en rotsen en mossen en maar klauteren naar boven. 700 meter naar boven het lijkt niet ver maar jee. Totaal is de berg 1250 meter. Kortom sneeuw en boven de boomgrens.

Maar! Het was erg mooi! Geen regen en 15 graden echt prima temperatuur. Alleen de beschrijving klopte niet. Namelijk een lunch zouden we krijgen. (dit was 1 biscuitje met koffie) en het was geschikt voor weinig conditie..euhhh we konden niet merken waar ons sporten in de sportschool überhaupt goed voor is! En het zou 4 uur wandelen zijn. Max 5 uur. Hmm

De muskusossen wel gezien :-) eerst stipjes op een berg toen werden het knikkers op een berg en uit eindelijk skippybal grootte. Tot daarna 100 meter afstand met zelfs twee jongen. Er leven ongeveer 300 ossen in het gebied en het gebied is mega groot. Wij hebben er ongeveer 10 gezien. Best veel dus.

Nu zijn we thuis we kunnen buiten eten niet vergelijkbaar met de kou en regen van gisteren.

Morgen naar de volgende plek. Ongeveer 4,5 uur rijden naar Namsos. We gaan morgenvroeg rustig opstaan en maar rek en stretch oefeningen als ik iedereen hier uitgesteld zie zitten/liggen