dag2 brrrrr. koud - Reisverslag uit Rise, Denemarken van Susan Leppink - WaarBenJij.nu dag2 brrrrr. koud - Reisverslag uit Rise, Denemarken van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

dag2 brrrrr. koud

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 Juli 2015 | Denemarken, Rise

Dag 2

Wat een kou hier! Brrr het is hier ongeveer 11 graden maar vandaag waren we wel in een super mooi gebied waar het 5 graden!!! was. Zo hoog dat er geen bomen groeien. Allemaal mossen(ijslandsmos) en rotsplantjes.verder veelbewolking nog wat sneeuw wat je soms kon zien.

We zijn begonnen op de Noorse snelweg waar je maar 110 mag rijden en veel stukken 80 km. We moesten rond 500 km rijden en zijn na 300 km verder gegaan over de toeristische route. Super landschap. Erwin heeft een zeearend gezien.

Het was alleen zo koud en zoveel regen dat stoppen niet lekker was. Foto maken en hoppa weer de auto in. Na 7 uur rijden zijn we aangekomen in Oppdal. Leuke huisjes met begroeide daken. Erwin en ik hebben allemaal Kamille erop groeien. Hier in de omgeving ook zalmen in het water deze nog niet gespot. Vandaag wel schapen en koeien op de weg.

De voorspelling voor morgen is regen in de ochtend en zon in de middag. Gelukkig want we hebben onze 7 uur durende muskusossensafafi. We gaan morgen dus lekker aan de wandel.

• 27 Juli 2015 - 11:22

Toke:

Klinkt wel alsof het heel mooi is.
    Hier in Frankrijk aan de kust ook regelmatig regen en koud....helaas

Wat een schattig huisje!

Veel plezier op safari!