dag 1 - Reisverslag uit Gylteholmen, Noorwegen van Susan Leppink - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Gylteholmen, Noorwegen van Susan Leppink - WaarBenJij.nu

dag 1

Blijf op de hoogte en volg Susan

26 Juli 2015 | Noorwegen, Gylteholmen

We waren ruim op tijd bij de boot. Een beetje vertraging door wegwerkzaamheden maar alle tijd,dus het was prima. Bij de boot aangekomen zagen we een reusachtig schip. Hier wel 'file' 1,5 uur moeten wachten (en wij stonden nog vrij vooraan ) voordat we de boot op mochten. Eenmaal geparkeerd gingen we onze hutten verkennen. Erwin en Susan een mooie kamer met een tweepersoonsbed. Bij elly, Wim en Marieke kwam het bed vanuit een opklapbank en vanuit het plafond.

Eenmaal op het dek heerlijk weer. Zon erbij blauwe lucht super. Eenmaal aan het varen trekt het dicht. En stortbuien. Erwin en Susan en Wim doen een dutje. Elly en Marieke gaan winkelen.

' Savonds een heerlijk buffet. Soep, broodsoorten, koude en warme vis en vleesgerechten, aardappel gerechten, vers fruit, kaassoorten, en heerlijke taarten en toetjes.

Na het eten koffie in 'het winkelcentrum' en wordt het eerste yahtzee spel gespeeld.

21:30uur naar bed. Het was een lange dag tijd om te gaan slapen.

Zondag 26 juli
We worden om 8 uur wakker na lekker geslapen te hebben. Het weer buiten is grauw en regen. Wij gaan lekker douchen en dan ontbijten. Rond 10 uur komen we aan in Oslo en dan moeten we ongeveer 5 uur rijden. Morgen mukusossen safari

• 26 Juli 2015 - 10:29

Marion:

Leuk dat je weer een reisverslag maakt. Fijne vakantie!!

• 26 Juli 2015 - 10:30

Lide:

fijn dat jullie zo genieten hier gisteren een beste storm gehad die gelukkig aan jullie voorbij is gegaan. Goede reis vandaag.

Lide

• 26 Juli 2015 - 17:30